Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Аз сипах малко 98 (понеже не знаех какво имам в резервоара, баща ми върна колата миналата седмица) и дигнах нивото на бензина над първата четвърт - проблема със сутрешното палене намаля по продължителност с 60% от 13-14тия път на 5-6тия
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

    Comment


    • #77
      Лично аз не мисля че е от бензина точно това, карах и палих с Шелския рейсинг близо 3 месеца, след като уж проблема изчезна, и преди седмица един дето трябваше да ми плати пътя до някъде си, ми напълни резервоара с 95 от някаква селска бензиностанция.....ми мога с чиста съвест да ви кажа че пали пак така, само дето диамиката я няма....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Лично аз не мисля че е от бензина точно това, карах и палих с Шелския рейсинг близо 3 месеца, след като уж проблема изчезна, и преди седмица един дето трябваше да ми плати пътя до някъде си, ми напълни резервоара с 95 от някаква селска бензиностанция.....ми мога с чиста съвест да ви кажа че пали пак така, само дето диамиката я няма....
        Ми то проблема 100% не е в бензина, просто вероятно кофти бензина изостря проблема, освен това като палех трудно (то и сега ама по лесно от преди) имах много малко бензин в резервоара, та може и това да дава отражение.

        Инак спор няма проблем има и той трябва да се реши.

        Аз си мисля за този температурен датчик и за зацапани дюзи, ама докато не ида на диагностика само си чеша езика.
        Honda CB 500
        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
          ама докато не ида на диагностика само си чеша езика.
          Ама внимавай каде ще правиш диагностика,за да не се почне едно сменяне на части че ум ша ти зайде.Много сме разисквали по-проблема и за сега отговор няма,но ще дойде пролет(защото го прави само при температури над 15 градуса) и пак ще почнем,че сега го няма проблема поне при мен.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #80
            Да UP-на малко темата.
            Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
            Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
            Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
            Трети старт-пак тресене.
            Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
            Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
            ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Поразпитах тук там,от два сервиза ми казаха следното : "малките свещи не се стягат с ключ,а на ръка,били някакви конусни.Когато се завиват с ключ и се стегнат здраво,лулите не правят добър контакт и постепенно се скапват и лулите и свещите".Казха че на 4-5 алфи са го срещали този проблем.Явно който ги е сменял преди е стягал здраво.Звучи не чак толкова правдоподобно но поне е лесно да се пробва,ако има ефект пишете.Но пък каква е логиката като я напече слънцето да прави така,идея си нямам?
              12N/m - след 20ина се късат.Малките свещи не са проблема. А това по-горе са ....

              ---------- Post added at 00:50 ---------- Previous post was at 00:47 ----------

              Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
              Да UP-на малко темата.
              Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
              Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
              Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
              Трети старт-пак тресене.
              Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
              Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
              Хей, ти си дизел. Ние пишем за TS

              Comment


              • #82
                Аз да питам тука да не отварям друга тема.
                Значи сутрин като паля колата и от към Зад касетофона се чува един шум 5-7 мин докато не позагрее малко колата ? Свалял съм СД-то и не е от него този шум... нещо си мисля, че може да е от парното?!

                Появи се сега проблема когато паднаха темпр. мисля


                Иначе от както е имам колата съм палил винаги от 1вия път да се похваля с какъв и бензин да съм. Но слагам главно: Еко,Лукойл и ОМВ. Не мисля, че проблема ви е от горивото...

                mod.edit: Ами отвори си друга тема . не измествай тази. Освен това този шум е разискван
                Last edited by fiore; d.m.y г., 10:13.
                156 TS
                ex. Spider TS

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщение
                  Аз да питам тука да не отварям друга тема.
                  Значи сутрин като паля колата и от към Зад касетофона се чува един шум 5-7 мин докато не позагрее малко колата ? Свалял съм СД-то и не е от него този шум... нещо си мисля, че може да е от парното?!

                  Появи се сега проблема когато паднаха темпр. мисля


                  Иначе от както е имам колата съм палил винаги от 1вия път да се похваля с какъв и бензин да съм. Но слагам главно: Еко,Лукойл и ОМВ. Не мисля, че проблема ви е от горивото...
                  има едно малко вентилаторче на таблото/има една малка решетчица/ то се прецаква,явно твоето започва да си отива и го прави само като му е студено.Доколкото съм запознат е за температурата в купето/за климатроника/
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • #84
                    naftata e MADE IN GRECE,zatova ne pali6,a moje i drugo da e.
                    Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
                      Да UP-на малко темата.
                      Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
                      Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
                      Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
                      Трети старт-пак тресене.
                      Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
                      Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
                      Така принципно на мен дори в най-големите студове повече от 2 сек. свещите не са ми подгрявали!
                      Ако имаш изгоряла свещ или свещи, когато запалиш колата датчика за показващ подгряването им премигва около 20-30 секунди затова че и без диагностика можеш да разбереш! Иначе съм чел в други теми колеги със само една работеща свещ палят без проблем

                      Ето едно видео правено в събота на 23.01.2010 следобед...
                      http://www.youtube.com/watch?v=6k72pwLsSBE

                      Ето и няколко от нета:
                      http://www.youtube.com/watch?v=nQjiZ...eature=related
                      http://www.youtube.com/watch?v=-C9tC...eature=related
                      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 02:24.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #86
                        Веднага се включвам и аз
                        До момента винаги пали от първия път, но днес -11 градуса , пали и веднага гасне... и така 2 пъти, като на третия си запали както преди.
                        Възможни проблеми? Банзин ? Свещи....

                        Comment


                        • #87
                          Две години ме мъчи това палене. Същата работа бях пали гасне припатква но при мен нямаше зима или лято само на студен двигател го правеше. Сменях какво ли не-свещи сонди датчици и няма оправия. Накрая смених гарнитурата на капака на клапаните и стана чудо. Вече година и половина не съм имал случай да не запали от първия път. И аз не мога да си го обесня нищо друго не съм барал само свалих старата гарнитура която се чупеше на парчета забърсах капака и главата и сложих новата. С тези италиянки човек трябва да очаква неочакваното.
                          Алфа156, 33.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                            Веднага се включвам и аз
                            До момента винаги пали от първия път, но днес -11 градуса , пали и веднага гасне... и така 2 пъти, като на третия си запали както преди.
                            Възможни проблеми? Банзин ? Свещи....
                            Преди 3 дена безпричинно при -6 градуса ми отказа бензиновата помпа на черната 156 - отиват тоци, но бензин към рейката не - помпата мълчи, не се чува да бачка........откачих буксата, чекнах релето - грънци.....на другия ден наобед беше към -1, но колата бидейки черна беше по топла, и помпата си работеше, всичко както си му е реда.....мое водица да е имало из системата, може и при тебе така, може и да не е......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #89
                              Бензиновата помпа се чува, че работи, не е от нея. А е възможно дето казваш за вода в системата, или някакъв конденз... знам ли вече...
                              3 дни под ред , когато температурите бяха под -10 ми го правише този проблем. Днес беше -6, качих се и запали без проблеми, от първия оборот, от първия път.
                              Трябва да смяня тези свещи , ама... сега нещо съм фалирал
                              Иначе гледам в ebay NGK Platinium 64GBP... добре е и смятам да си ги купя.

                              П.С. След като запаля, нямам неравномерен празен ход или някакви вторични детонации.

                              Comment


                              • #90
                                да питам сега аз нещо.
                                По принцип това заглъхване ми се оправя,но днес не се оправи изцяло,пак си го имаше леко и мн дразнещо.
                                Отворих капака и се заслушах какво става като подам газ с жилото.От дросела се чува едно като все едно става вакум в него и после шум от въздуха който минава.Предполагам,че там нещо не е в час,според мен не трябва да се получава налягане при дросела и от там се получава това заглъхване на мотора/поради липсата на въздух в ниските обороти и при по високи явно не се усеща толкова,че дросела не пуска достъчно въздух/ поне аз така си го обяснявам.Дросела взима инфо колко да се отвори от дебитомера нали? Като се стопли времето ще го сваля да го изчистя и ако не се оправи явно ще се сменя дебитомер!?
                                моля за коментар
                                другото което чух е едно като жужене/механично/ около дросела.Нормално ли е то?

                                едит: опипах маркуча след дебитомера за скъсвания,като едновременно подавах газчица,за да усетя ако смуква отнякъде,но не сусетих нищо.
                                Last edited by zimin; d.m.y г., 12:05.
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X