If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз сипах малко 98 (понеже не знаех какво имам в резервоара, баща ми върна колата миналата седмица) и дигнах нивото на бензина над първата четвърт - проблема със сутрешното палене намаля по продължителност с 60% от 13-14тия път на 5-6тия
Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Лично аз не мисля че е от бензина точно това, карах и палих с Шелския рейсинг близо 3 месеца, след като уж проблема изчезна, и преди седмица един дето трябваше да ми плати пътя до някъде си, ми напълни резервоара с 95 от някаква селска бензиностанция.....ми мога с чиста съвест да ви кажа че пали пак така, само дето диамиката я няма....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Лично аз не мисля че е от бензина точно това, карах и палих с Шелския рейсинг близо 3 месеца, след като уж проблема изчезна, и преди седмица един дето трябваше да ми плати пътя до някъде си, ми напълни резервоара с 95 от някаква селска бензиностанция.....ми мога с чиста съвест да ви кажа че пали пак така, само дето диамиката я няма....
Ми то проблема 100% не е в бензина, просто вероятно кофти бензина изостря проблема, освен това като палех трудно (то и сега ама по лесно от преди) имах много малко бензин в резервоара, та може и това да дава отражение.
Инак спор няма проблем има и той трябва да се реши.
Аз си мисля за този температурен датчик и за зацапани дюзи, ама докато не ида на диагностика само си чеша езика.
Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
ама докато не ида на диагностика само си чеша езика.
Ама внимавай каде ще правиш диагностика,за да не се почне едно сменяне на части че ум ша ти зайде.Много сме разисквали по-проблема и за сега отговор няма,но ще дойде пролет(защото го прави само при температури над 15 градуса) и пак ще почнем,че сега го няма проблема поне при мен.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Да UP-на малко темата.
Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
Трети старт-пак тресене.
Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
Поразпитах тук там,от два сервиза ми казаха следното : "малките свещи не се стягат с ключ,а на ръка,били някакви конусни.Когато се завиват с ключ и се стегнат здраво,лулите не правят добър контакт и постепенно се скапват и лулите и свещите".Казха че на 4-5 алфи са го срещали този проблем.Явно който ги е сменял преди е стягал здраво.Звучи не чак толкова правдоподобно но поне е лесно да се пробва,ако има ефект пишете.Но пък каква е логиката като я напече слънцето да прави така,идея си нямам?
12N/m - след 20ина се късат.Малките свещи не са проблема. А това по-горе са ....
---------- Post added at 00:50 ---------- Previous post was at 00:47 ----------
Да UP-на малко темата.
Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
Трети старт-пак тресене.
Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
Аз да питам тука да не отварям друга тема.
Значи сутрин като паля колата и от към Зад касетофона се чува един шум 5-7 мин докато не позагрее малко колата ? Свалял съм СД-то и не е от него този шум... нещо си мисля, че може да е от парното?!
Появи се сега проблема когато паднаха темпр. мисля
Иначе от както е имам колата съм палил винаги от 1вия път да се похваля с какъв и бензин да съм. Но слагам главно: Еко,Лукойл и ОМВ. Не мисля, че проблема ви е от горивото...
mod.edit: Ами отвори си друга тема . не измествай тази. Освен това този шум е разискван
Аз да питам тука да не отварям друга тема.
Значи сутрин като паля колата и от към Зад касетофона се чува един шум 5-7 мин докато не позагрее малко колата ? Свалял съм СД-то и не е от него този шум... нещо си мисля, че може да е от парното?!
Появи се сега проблема когато паднаха темпр. мисля
Иначе от както е имам колата съм палил винаги от 1вия път да се похваля с какъв и бензин да съм. Но слагам главно: Еко,Лукойл и ОМВ. Не мисля, че проблема ви е от горивото...
има едно малко вентилаторче на таблото/има една малка решетчица/ то се прецаква,явно твоето започва да си отива и го прави само като му е студено.Доколкото съм запознат е за температурата в купето/за климатроника/
Да UP-на малко темата.
Тази сутрин запалих след три неуспешни опита.
Първия старт(като подгрях два пъти предварително)само прикиха.
Втория опит-запали но сигурно на 2-3 цилиндъра и я угасих.
Трети старт-пак тресене.
Четвъртия път запали както трябва.Акумулатора е силен,лампата за подгревните свещи угасваше средно за 4-5 сек.Вън беше -9гр.Досега съм нямал такъв проблем и при по-ниски темп.
Та да ви питам изгоряла свещ съобщава ли по някакъв начин на компа-скорошна диагностика не ми показа подобна повреда.
Така принципно на мен дори в най-големите студове повече от 2 сек. свещите не са ми подгрявали!
Ако имаш изгоряла свещ или свещи, когато запалиш колата датчика за показващ подгряването им премигва около 20-30 секунди затова че и без диагностика можеш да разбереш! Иначе съм чел в други теми колеги със само една работеща свещ палят без проблем
Веднага се включвам и аз
До момента винаги пали от първия път, но днес -11 градуса , пали и веднага гасне... и така 2 пъти, като на третия си запали както преди.
Възможни проблеми? Банзин ? Свещи....
Две години ме мъчи това палене. Същата работа бях пали гасне припатква но при мен нямаше зима или лято само на студен двигател го правеше. Сменях какво ли не-свещи сонди датчици и няма оправия. Накрая смених гарнитурата на капака на клапаните и стана чудо. Вече година и половина не съм имал случай да не запали от първия път. И аз не мога да си го обесня нищо друго не съм барал само свалих старата гарнитура която се чупеше на парчета забърсах капака и главата и сложих новата. С тези италиянки човек трябва да очаква неочакваното.
Веднага се включвам и аз
До момента винаги пали от първия път, но днес -11 градуса , пали и веднага гасне... и така 2 пъти, като на третия си запали както преди.
Възможни проблеми? Банзин ? Свещи....
Преди 3 дена безпричинно при -6 градуса ми отказа бензиновата помпа на черната 156 - отиват тоци, но бензин към рейката не - помпата мълчи, не се чува да бачка........откачих буксата, чекнах релето - грънци.....на другия ден наобед беше към -1, но колата бидейки черна беше по топла, и помпата си работеше, всичко както си му е реда.....мое водица да е имало из системата, може и при тебе така, може и да не е......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Бензиновата помпа се чува, че работи, не е от нея. А е възможно дето казваш за вода в системата, или някакъв конденз... знам ли вече...
3 дни под ред , когато температурите бяха под -10 ми го правише този проблем. Днес беше -6, качих се и запали без проблеми, от първия оборот, от първия път.
Трябва да смяня тези свещи , ама... сега нещо съм фалирал
Иначе гледам в ebay NGK Platinium 64GBP... добре е и смятам да си ги купя.
П.С. След като запаля, нямам неравномерен празен ход или някакви вторични детонации.
да питам сега аз нещо.
По принцип това заглъхване ми се оправя,но днес не се оправи изцяло,пак си го имаше леко и мн дразнещо.
Отворих капака и се заслушах какво става като подам газ с жилото.От дросела се чува едно като все едно става вакум в него и после шум от въздуха който минава.Предполагам,че там нещо не е в час,според мен не трябва да се получава налягане при дросела и от там се получава това заглъхване на мотора/поради липсата на въздух в ниските обороти и при по високи явно не се усеща толкова,че дросела не пуска достъчно въздух/ поне аз така си го обяснявам.Дросела взима инфо колко да се отвори от дебитомера нали? Като се стопли времето ще го сваля да го изчистя и ако не се оправи явно ще се сменя дебитомер!?
моля за коментар
другото което чух е едно като жужене/механично/ около дросела.Нормално ли е то?
едит: опипах маркуча след дебитомера за скъсвания,като едновременно подавах газчица,за да усетя ако смуква отнякъде,но не сусетих нищо.
Comment